ANWAR TAWAR JAWATAN TPM KEPADA ANIFAH

Datuk Anifah Aman, Menteri Luar Malaysia, dalam satu kenyataannya di Amerika Syarikat mendedahkan bahawa beliau di tawarkan jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri jika lompat parti menyertai PKR. pada aku itu bukanlah sesuatu yang menghairankan. kita semua kenal Anwar ni. sasaran dia memang nak jadi perdana menteri. sampai gila meroyan la kejap. macam-macam taktik dan strategi dia buat. tapi Tuhan maha adil. jika dilihat dari segi taktik dan strategi dia, patut dia dapat jadi perdana menteri lama dah. tapi kenapa tak dapat-dapat lagi??? bagi aku satu je… manusia mampu berusaha, last skali yang tentukan adalah Allah swt. kenapa Allah masih belum merestui hambaNya yang sorang nih???? lu pikir la sendirik!

p/s: kemelut dan kegawatan politik Malaysia yang berlaku sekarang nih korang pikir sebab siapa????

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s