Monthly Archives: Julai 2011

Perhimpunan Haram gagal. Propaganda pembangkang, gagal!

Pelbagai propaganda muncul di internet oleh pembangkang dan penyokong mereka. Kekadang naik gila kita baca dan tonton. Mungkin mereka berjaya dalam mengurus persepsi segelintir rakyat dengan menggambarkan apa yang dikatakan kekejaman polis dalam menangani perhimpunan haram tersebut. Kenapa polis diserang … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

Perhimpunan Haram Jadah Buat Kl Mcm Dilanggar Garuda

Amat malang negara kita Malaysia yang tercinta mempunyai warganegara seperti penyokong Bersih. Tindakan mereka membawa demokrasi ke jalanan membuat kita terfikir sejenak. Benarkah perjuangan mereka ini tulus ikhlas? Yang kita nampak, rasa dan hadapi, tindakan mereka hari ini telah menyebabkan: … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

Perhimpunan haram diteruskan

Kedegilan dan kegilaan pembangkang jelas kelihatan pada hari ni. Walaupun polis dah keluarkan arahan tidak masuk KL, mereka masih berdegil. Ini menyebabkan Patriot dan Perkasa pun ikut gila. Apa nak jadi ni? Sewaktu umat Islam menunaikan solat Jumaat tengahari tadi, … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

Perhimpunan haram jadah menyusahkan orang

Apakah implikasi perhimpunan ini pada negara? Pada aku perhimpunan ni memang akan mengubah senario sosial dan politik negara. Untuk beberapa hari ni pun kita dah nampak ramai orang jadi minat berpolitik. Bukan tak bagus, tapi takut nanti rakyat Malaysia khasnya … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

Perhimpunan Haram Jadah

kemaskini.Selepas mengadap Agong, barulah Ambiga kata nak buat kat stadium. walaupunbdah di offer stadium banyak kali sebelum ni, mereka mau jalanan. Kenapa? sebab di jalanan baru mereka mendapat liputan meluas. Apatah lagi, di jalanan, sukar untuk pihak berwajib menjaga provokasi … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen

perhimpunan haram jadah!

* Selepas lama tak menulis aku terpanggil untuk menulis lagi. * Perhimpunan Bersih ini apa tujuannya? * siapa penganjurnya? * Untuk apa? Kalau nak jawapan senang xyah buat research baca je dalam paper. Perhimpunan ini digagaskan oleh Bersih yg diketuai … Teruskan membaca

Posted in Uncategorized | Tinggalkan komen