Perhimpunan Haram gagal. Propaganda pembangkang, gagal!

Pelbagai propaganda muncul di internet oleh pembangkang dan penyokong mereka. Kekadang naik gila kita baca dan tonton. Mungkin mereka berjaya dalam mengurus persepsi segelintir rakyat dengan menggambarkan apa yang dikatakan kekejaman polis dalam menangani perhimpunan haram tersebut. Kenapa polis diserang begitu hebat?

Sebenarnya sesebuah Kerajaan Akan kuat selagi aspek keselamatan dan keamanan masih lagi terjamin. Malah pencapaian NKRA yg menunjukkan indeks jenayah semakin menurun menunjukkan pihak Polis berjaya dalam melaksanakan tugas mereka. Ini amat dikhuatiri pembangkang. Usaha mereka untuk menjatuhkan imej kerajaan dan ANGGOTA KESELAMATAN telah GAGAL melalui perhimpunan tersebut. Oleh itu, pasca perhimpunan 6000 org yg gagal tersebut memperlihatkan puak pembangkang gila menyiarkan kenyataan, tuduhan, dakwaan yang menggambarkan keganasan polis.

Pelbagai video disiarkan. Malah ada juga yg menggambarkan seorang yg dah nak mati sgt dan org sekeliling marah polis sebab takde pisau. Rupa2nya, pakcik tu berlakun je. Cheh.

Dan kini, apabila polis menyiarkan versi mereka sendiri, penyokong pembangkang marah. Pelbagai tuduhan dibuat lagi (tak abih2 menuduh puak ni). Kenapa nak marah? Sebab video polis merupakan video sebenar malah ada yg diambil dari cctv. Ini terbukti x diedit atau diubah dan menunjukkan penipuan bahan yg disiarkan pembangkang.

Antara lain mereka bertanya kenapa polis menanti lebih 2 minggu untuk siarkan. Bodo!  polis bukan macam korang. Buat video propaganda. Polis mengambil masa untuk kaji kebenaran. Bukan main taruk je! Sebenarnya propaganda pembangkang dah kalah, maka mereka terpaksa cari idea nak spin pulak. Biasala puak ni! BODO PIANG!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s